« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Misintenties H. Servatius Schijndel

30 mei 2020 om 18:30 - 19:30

In verband met de laatste ontwikkelingen rondom het Coronavirus (COVID-19) volgt de Parochie Heilige Michaël de aangescherpte maatregelen van de bisschoppen in Nederland. Hiermee sluiten wij aan bij het recente advies van de overheid en het RIVM.

Alle vieringen op zaterdagavond en zondag worden tot 1 juni afgelast. Ook de vieringen op maandag en dinsdagochtend en vrijdagavond komen te vervallen.

De kerken in onze parochie zijn op de tijden dat er normaal een H. Mis zou zijn, echter gewoon open. U bent welkom voor persoonlijk gebed. Er zal gezorgd worden voor bezinningsteksten met de intenties van dit weekend en muziek.
Wij begrijpen dat het feit dat de weekendvieringen niet door kunnen gaan voor vele parochianen een moeilijk besluit is, maar vragen hierin om hun begrip en gebed.

Wij wijzen ook op de mogelijkheid om thuis op zondag de Eucharistie op televisie te volgen, via KRO-NCRV, vanaf 10.00 uur op NPO 2. Verder zendt radio Maria iedere ochtend en avond een Eucharistieviering uit om 09.00 uur en 19.00 uur.

Dopen, avondwakes en uitvaarten vinden plaats in kleinere kring en zullen sober worden gehouden. Ook hier met inachtneming van fysieke afstand tussen de gelovigen.

Alle andere samenkomsten, zoals het samen koffie drinken na vieringen, koorrepetities, vergaderingen en catechetische bijeenkomsten worden tot 1 juni afgelast.

RK Parochie Heilige Michaël
Locatie: H. Servatius:

zaterdag 30 mei en zondag 31 mei Pinksteren 2020:
Intenties:
– Nelly Aarts- v.d. Heuvel en Henk Aarts