Afscheidsviering voor diaken Mari van der Heijden op 20 november

Op 1 januari a.s zal diaken Mari van der Heijden, na bijna 20 jaar, stoppen met zijn werkzaamheden voor onze parochie.
We nemen afscheid van Mari met een Eucharistieviering uit dankbaarheid op zondag 20 november om 9.30 uur in de H. Servatiuskerk in Schijndel.

De viering zal opgeluisterd worden door het Requiemkoor en Gemengd Pauluskoor. Pastoor Joe gaat voor in de H. Mis, pastor Chris van Beurden zal concelebreren en diaken Mari zal assisteren.

Na de viering is er gelegenheid om Mari de hand te schudden onder het genot van koffie en thee.
Mari heeft te kennen gegeven geen persoonlijke afscheidscadeaus te willen ontvangen, maar een bijdrage aan de twee organisaties die hem heel nader aan zijn hart liggen; de Vincentiusvereniging en het Lourdeswerk. Daarvoor staat een bus achter in de kerk.

U bent allen van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn.